I Don't Wanna Live Forever
Piesa care a înnebunit internetul și a zdruncinat profund din temelii emoțiile fanaticilor de Fifty Shades of Grey a strâns ușor, ușor în mai puțin de două săptămâni peste 35 milioane de vizualizări pe Youtube și să nu mai pomenim de undele încinse de pasiune ale radiourilor din toată lumea.
Colaborarea asta dintre Zayn și Taylor a venit ușor ca o întârâtare a persoanelor care așteaptă cu sufletul la gură noua producție a Danei Brunetti, Michael de Luca, E.L. James, căci vorba aia fără autor nu se poate și Marcus Viscidi. Fifty Shades Darker, așa se numește noul lung metraj, asta în cazul în care mai există oameni care nu știau cum se numește deși mă-ndoiesc, vine cu aceleași personaje împachetate frumos cu haine de firmă și fel de fel mașini unele mai luxoase ca celelalte, că de cine nu ar vrea să fie în locul Anastasiei, păi noi, zic sau suntem noi mai bătrâne și nu înțelegem expunerea asta majoră de piele și jocuri la care se trișează mai ceva ca la poker. Nu-i critică ci doar o observație decentă a depășirii unei ușoare limite, nu neapărat în cinematografie, ci în vânzarea unui produs fie el carte, film sau poveste.
Colaborarea asta dintre Zayn și Taylor a venit ușor ca o întârâtare a persoanelor care așteaptă cu sufletul la gură noua producție a Danei Brunetti, Michael de Luca, E.L. James, căci vorba aia fără autor nu se poate și Marcus Viscidi. Fifty Shades Darker, așa se numește noul lung metraj, asta în cazul în care mai există oameni care nu știau cum se numește deși mă-ndoiesc, vine cu aceleași personaje împachetate frumos cu haine de firmă și fel de fel mașini unele mai luxoase ca celelalte, că de cine nu ar vrea să fie în locul Anastasiei, păi noi, zic sau suntem noi mai bătrâne și nu înțelegem expunerea asta majoră de piele și jocuri la care se trișează mai ceva ca la poker. Nu-i critică ci doar o observație decentă a depășirii unei ușoare limite, nu neapărat în cinematografie, ci în vânzarea unui produs fie el carte, film sau poveste.
Cam așa arată impunător cel mai proaspăt afiș al noului film care propune și mai multă intrigă, dramă și iubire, dacă o putem numi așa în cazul de față.
Mai în glumă sau mai în serios biletele s-au pus deja în vânzare pe site-ul celor de la Cinema City cu toate că filmul va avea premierea tocmai pe 10 februarie. Cu bune, cu rele noi suntem sigure că va depăși record peste record și că va avea un sfârșit la fel de static, trist și necondimentat ca-n prima parte. Până la vizionare și la proba contrarie nu ne rămâne decât să punem piesa asta cu un beat minunat pe repeat și să tot analizăm fotografii de pe platou cu gândul că poate ne-a scăpat vreun indiciu.
Comentarii
Trimiteți un comentariu